Empty heart ...

Ja, nu har Vanilla, och Lenda lämnat min värld, dom har begett sig av till hästhimmelen.
Den finaste plats på denna jord, där är de nu.
Jag är helt tom, har inga ord, inga tårar, inget.
Jag tror det är för mkt, det är därför det inte blir ngt.

Jag hade den bästa sista dagen med Lenda idag!
Solen sken så fint på himmelen, på oss, och värmde oss!
Det kunde inte varit en bättre dag!
Jag är så glad för att jag fått haft dig gumman min, du har lärt mig sååååååå mycket, så mycket.
Du var så go idag, så glad.
Du visste, men ville ha det bra in i det sista, och det hade du också.
Det sista du gjorde, innan han tog upp dit huvud, var att få äta äpplen, morötter och lite kraftfoder, det tyckte du om :)
Du gillade godsaker!
Jag höll min hand på din hals, höll i dig, tills du föll, du stod helt still,
"Jag älskar dig gumman", hann jag viska innan du föll.
Jag gav bort grimskaftet till Jens, jag tittade inte, jag ville inte se dig, jag ville ha min sista bild av dig som vacker, som den häst du var, levande.


Jag saknar dig gumman, du finns föralltid i mitt hjärta!
Tack för den tid jag fick med dig!
Tack för att du tog hand om mig idag, när jag inte orkade vara stark hos dig.
Du tog ditt huvud i min famn, du tog din mule i mitt hår, och höll mig,
du gick mot mig, så du nästan stog på mig, sänkte ditt huvud, ochjag grät in i din bringa,mens du höll mig i din famn.
Du slutade äta när jag kom, även fast mat är det bäste du vet.
Du visade mig att du visste, och att du var redo.

Jag älskar dig mitt hjärta, mina tårar faller nu över mina kinder igen, jag är inte tom längre.
Jag är full, av din kärlek.

JAG ÄLSKAR DIG, NU OCH FÖR ALLTID !!
SOV GODT MITT HJÄRTA!
OCH SPRING ÖVER ÄNGARNA, SÅ FORT ATT DU SVÄVAR BLAND MOLNEN IGEN, SÅ SKA JAG GÖRA DET OCKSÅ, OCH LÅTSAS ATT DET ÄR DU OCH JAG!

Vila I Frid Lenda Stjerne, älskade vän och trogne följeslagare.
Jag älskar dig
*Puss* från din lilla matte<'3

                   klockan 15.26 13 Februari 2009 lämnade du jorden.

Kommentarer
Postat av: Erika

Gumman!! :'( <33

När jag läser det här faller tårarna nerför mina kinder med, jag tänker på dig, älskling. <333333333333333

2009-02-13 @ 19:43:37
Postat av: soliviao.blogg.se

jag orkar inte läsa allt. det bara forsar tårar som ur en brusten blod!

jag älskar dig <3

2009-02-13 @ 20:11:23
Postat av: Sabina

Jag kan inte säga att jag förstår dej, för de gör jag inte.

Men när jag läser dehär så rinner tårarna ner för mina kinder, ne föresten, dom rinner, inte, dom forsar.

Jag tycker så synd om dej gumman<3

men de var nog bäst såhär, nu har hon de bra, och kan göra allt de som hon älskar att göra, hon känner inte längre nån smärta och hon har ju alltid sällskap av vanilla

Jag älskar dej så extremt mkt å vill du prata så e de bara att säga till !

du vet vart jag finns om de är något

<333333333333333333333333333333333333333333333333

2009-02-13 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0