Äntligen :D <3

Gud va det va roligt att vara på skolan i dag :D
Jag har verkligen saknat den där känslan!!
Jag fullständigt ÄLSKAR min klass!
Det är den bästa i hela världen!
Jag har inte skrattat så mkt som jag gjort idag på 1,5 månad tror jag x)
Det var hur härligt som helst! <333
Tack, världens bästa klass!  HÄST 08-11




Igår red jag på Fox :) Jag red ut!
Det gick hur bra som helst!
Jag vet inte vad som händer för tiden, allt verkar gå mot ljuset!
Inte matten dock :( Jag hatar ekvationer!
Men, i vart fall, Fox och jag var jätteduktiga på våran lilla utflykt! :)
Vi stötte på Sandra, Sigrid och doggsen, då ville han ju såklart vända, och hänka med dom hem igen! Men då sa jag bara, att jag tycker att min idé är bättre, VI FORTSÄTTER FRAMÅT! :) Okej sa han, å vi gick vidare :)
Travade också! Han lyssnade så fint så :)
Red inte så jättelångt, för han blir så trött i huvudet av att gå själv sådär ute i skogen!
Men, vi red mkt längre än vad vi gjort förut, en otrolig känsla av att jag nu, äntligen kan "kontrollera" hans glädje, känns otroligt skönt! Det trodde jag ALDRIG att jag skulle klara, jag och min kropp! Hehe ;)
Men nu går det jättebra med Fox, och i veckan, ska vi antagligen skutta lite också! Kommer nog bli mkt roligt och spännande, jag har inte hoppat efter bilolyckan, och innan det, var det också en god stund sedan!
Men, Fox är snäll, förhoppningsvis, så det går nog bra :)
Jag får klamra mig fast annars, för ramla av, det får jag inte!
Då säger doktorn FYFY, och kanske ger mig ridförbud igen :(
DummaDUMMA whiplash!! :(

Men hare så bra :D <3

Kommentarer
Postat av: anki

Åh, vad glad jag blir! Du förtjänar att ha det bra - det vet du, eller hur!? Och Fox e alltid bäst - som vanligt!!

2009-02-02 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0