Trööög! Vi skyller på kylan!

Ja nu e d längesen det blev ngt inlägg!
Men tider bara flyger iväg!
I Onsdags kunde inte Vanessa komma, så jag fick rida iställer för henne på
Joulanda så då var jag ute i stallet tills halv 10, sen försökte jag få lite värme i kroppen
sen sova!
Igår lekte jag med barnen, sen var ute å red Athletica, och kom också in sent
å då hade jag ingen ork att skriva!
sen e d så fruktansvärt kallt på mitt rum, för att elementet
är kaputtseliputt, vill fungera INTE!!!
Så hela kvällen går åt åt att försöka att inte förfrysa,
också tror jag att jag kanske fått lite feber, mina händer e svinkall,
men mitt huvud e hur varmt som helts, :(

Idag red jag också lektion, på Arabella,
och bara för att jag tänkte för mig själv, äh - hon var så snäll förra gången, så jag
behöver ingen väst, bestämde sig Rene för att vi skulle hoppa ... Haha
D gick bra, förutom att hon ÖVERHOPPAR nå fruktansvärt!
Haha, tror sista låg på 1 m lite drygt, o dom sa hon hoppde topphöjden, alltså 1,60
underbart, haha.
Men jag tycker om Arabella :)
Men hon är absolut inte ngn gammal hopphäst iallafall!

Sen har Hilde gett meg några polotröjor å ngn långkalsong,
haha, för hon klagar på att jag inte har nog mkt kläder på mig.
Men hon har ju 3 tröjor o en jacka! haha,
jag tycker inte om att ha så mkt, för då går d ju inte att röra sig,
eller mjo, jag har inga tunna mjuka tröjor att ha innanför tjocka varma...
Men nu har jag ju, och pappas paket borde komma snart ! :)
Då får jag 3 tjocka tröjor till!

Nu ska jag sova, försöka i allafall,
ska rida m Nina imorgon klockan 10 ska vi mötas i stallet,
sen ska jag Naomi hennes mamma och bror till julmarknaden,
den stora!
Ska bli riktigt spännande!

Gute Nacht ! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars dig - så jäkla kallt...inte roligt! Men härligt med ridningen - och att få "fly"känsla över hindren :) Dessutom måste jag säga att jag e avundsjuk, skulle också vilja gå på julmarknad i Tyskland...det ska ju va ngt alldeles extra! Ha så kul och vi ser fram emot foton på bloggen you know! Puss!

2009-12-19 @ 00:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0