Mhm... :)

Ja, idag så sov jag länge! :)
Det va skönt att sova ut! Sov till 10 eller ngt, sen gick jag ner och åt frukost.
Och när jag gjort d, kanske kvart över 11, kommer Hilde och säger, va klar om 10 min,
vi åker till Karin(veterinären) hon fyller år.
Haha, okej sa jag.
De var faktiskt trevligt, hennes mamma, vet ej namnet, (jag & namn.......) var väldigt trevlig! :)
Elke va också där, och Andrea, Stefan + barnen, så lite folk kände jag ju sen innan, hehe.

Sen va jag Ursula, Naomi och Nina på bio, ngn tysk film.
Men jag förstod faktiskt mkt :) inte alla ord, men Ursula översatte en del,
och resten förstod jag med att höra och se !
Trevligt och roligt hade vi d :)
Sen, eller före ska jag va ärlig, så fick jag en chockladtomte av Ursula, så gulligt så  :)

Fick adventspresent av Hilde också! :) jättegulligt :)
D va mandariner, chocklad ngn kaka och ngn godis :) hihi ^^,

Red Athletica när jag kom hem, hon var rädd för allting idag, speciellt ett hörn, hon kunde först bara gå halvvägs nerför långsidan innan hon kastade sig runt i full galopp, jag som skippade västen för hon ändå brukar va ganska lugn och vi bara skulle rida dressyr..
Men efter mkt mjuk övertalelse, så kunde vi både skritta trava och galoppera I det farliga hörnet:)
Duktig pålle!

Lycka, tur, positivitet, ngn som ser ngt sånt??? :/
Inte jag!
 
Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Dom verkar ta bra hand om dig - och det e ju en himla tur! Kul verkar det också som du har - mitt i allt jobbigt och hemskt! Men allt har sin mening...erfarenhet, lärdom... Älskar dig, världens bästa Anne-Charlotte!

2009-12-06 @ 23:58:29
Postat av: Ine Falander

2009-12-07 @ 22:06:08
URL: http://www.inefalander.blogg.no
Postat av: Ine Falander

Nå har jeg svart på spørsmålsrunden min! :) <3

Hadde det vært noen mulighet til å besøke deg i Tyskland? (svar på min blogg)<3

2009-12-07 @ 22:07:30
URL: http://www.inefalander.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0