Ine Falander ! :)

Ja da lille plutt ! :)
Det er joo sliiik, at jeg har verdens beste kusine :)
Som jeg savner veldig mye, for nå er d lenge siden vi så hverandre!
Åh når vi da ser hverandre neste gang, ville jeg ikke värt i närheten,
GALE SEE ! :D
Men det er lov å väre gal, når man heter Falander & Syversen :D


Hvor mange år siden er dette egentlig??? :P haha


17 mai ett eller annet år :)


Kusina mi samma år som ovenstående bilde :)

Åsså har jeg ingen nyere bilder, for d er det fröken Falander somhar!

Missu Giiirl <3

Kommentarer
Postat av: Ine Falander

<3333 Kommer snart ett innlegg om deg også:) Jeg savner deg kjempe mye også:/ Har skrevet et julekort til deg som onkel tar med til Tyskland:) Gleder meg til vi seès igjen :) <3333

2009-12-20 @ 01:05:44
URL: http://www.inefalander.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0