:)


Negro, Nallehingst & jag, Holland - saknar!


Fiiina pojken ! :)


Tyyyyyyyskaa! Cd'n är fortfarande inte här, Men Vanessa kommer på saker att göra ändå!
Jag kan nu förstå lite om hästarna, som borsta den hästen,
longera den, jag rider den, kom hit och så! så kan jag räkna till 100! haha !
Har faktiskt haft 10-15 minuters lektion innan Rene kommer några gånger nu,
m barnen, så d går faktiskt, dom förstår vad jag menar efter några hopplösa försök! :)


Fiinaste Cortari :( <3


Nenzoo! :) Min gamla foderhäst :) fining!
I bakrunden - MaLux :)


Fiiina Fox :)


Sometimes not to see, is the way to go, because then you have to follow you're heart!


Fox & Jag ! :) finingen min ! Miiissssssssss! :(

Nu säger jag byebye för idag och avslutar med att vill ngn ha min nacke,
kan vi gärna byta ! :) Absolut INGA problem!

Gute Nacht! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0