Som lovat!

Idag har jag och Fox gjort det jag lovade Lenda,
vi har varit fri, fri på ängen, helt utan gränser,
verkligen helt helt fri!
Vi flög över ängen, jag tänkte först ta tillbaka, men tänkte om!
Jag gav allt, allt för att bara få bli fri som en fågel, en gång till.
Jag tror det va den lilla Ancha på Lenda som kom fram igen!
Jag och Lenda har blivit Jag och Fox
Föralltid fria, fria för att föralltid bara vara fria, tillsammans!


Jag älskar dig gumman, föralltid vi<3


Och jag vet att du lever inom Fox, ni var oskiljaktiga, likaså är vi! Vi har äntgligen blivit ETT<3
Jag och Fox, mitt leende var så brett att jag kände hur det värkte i käken, men vad gjorde det?
Vi var äntligen tillsammans i ETT, där vi båda vet vart vi finns, och vart vi står, rättare sagt, svävar i lycka.
Min lilla go'pojk<3

Kommentarer
Postat av: Anki

Små tårar trillar...Till slut hände det!

2009-08-26 @ 22:35:35
URL: http://[email protected]
Postat av: Ancha

Ja, tillslut klarade jag av det!

2009-08-29 @ 11:20:19
Postat av: E

Hello my darling you ! Hur är det med dig? har inte hört av dig på så himla länge :) Puss och kram

2009-09-28 @ 16:47:24
URL: http://evelinanordstrm.blogg.se/
Postat av: coco

Du får inte skriva sånt där juh! jag gråter ju då :') <33333 de är så fint <333

2009-11-28 @ 10:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0