Träna !

Jag är nu nästan frisk, så vi kan säga att jag officielt nu är friskförklarad!
Idag har jag varit ute och joggat igen efter min förkylning!
Var ute i ca 40 minuter, och det var en lagom lång runda, hur långt vet jag inte!

Jag fick så satans ONT i magen, det vred om först på höger, sen i hela magen, sen i vänster, HELA tiden!
Men, det är bara att bita ihop och fortsätta!
När det var som värst, var jag dock tvungen att småvila lite.
Jag sprang nog inte riktigt hälften, men inte långt ifrån!
Man kan ju inte pusha sig hur mkt som helst i början!
Det blir nog bättre och bättre!

SKÖNT SOM ATTANS E DET I ALLA FALL ATT VARA UTE Å JOGGA :D
Kom och JOINA vetja :D




Nu ska jag titta på Svenska talanger 2009!

Harebäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0