Trähästridning!

Idag började man ju som sagt i skolan igen efter lovet.
Det gick helt okej, och var inte alls så jättetråkigt...

Sen var det hem, och ja, inge roligt alls.
Tänk om man bara kunde trolla lite, bare LITE, så kunde man gjort så mtk!
Om det ändå bara kunde vara över, att det inte ska behöve vara och bli,,, såhär!!?!!
Det är sjukligt, och det är väldigt jobbigt!

Jag & Erika + Anneli hade "föreläsning" med alexanderhästen, med Lotta som föreläsare.
Det var väldigt roligt, vi skrattar hur mkt som helst, kom och var med!
Det är hur kul som helst, jag avlider nästan!! Av skratt alltså!
Vi gick i alla fall igenom sitsen, från toppen till botten,
och precis som på ett hus, på toppen är det en skorsten, och längst ner, är det en källare!
Och i mellan är det olika våningar!
I kroppen alltså!
Sen satt vi också på hästen, det var roligt!
Jag har ingen vänster insida av hälen, den är BORTA!
Eller i alla fall inte kontaktbar, med ngt alls, den är i lösa luften, även om man trycker mot den.
Svårt att förklara, roligt att se!
Haha!
Hittade givetvis fler saker, men, hur mkt ska jag skriva ??? Haha!

VA MED ? =D=D=D

Nu ska jag ut och göra lite matte, om jag orkar, man är ju inte gjord av stål,
tyvärr!

Hejsvej!!

Vi e skitsnygga!!!

Avslutar dagen med en bild av mig och Pika! I Love You Darling <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0