Skola!

I morgon är det skola igen, efter 10 härliga dagar med lov.
Kan inte påstå att man är så väldigt happy om dagen,
så roligt blir det inte.
Specielt inte med idrott, svenska biologi.
Som tur är, har vi ju mkt trevliga lärare, även några denna dag,
plus världens härligaste gäng, bestående av mina klasspoolers:)
Dom längtar jag efter att se igen!
Dom är djupt saknade!
Hur ska jag klara mig utan dom va?
Jo, jag har ju min lilla bebbis, så det går nog.
Men saknad, det kommer dom vara,
några mer, några mindre, men ingen lite, utan alla ganska så mkt!
Dom är ju helt enkelt några av världens bästa flickor :)

Bä & bu, inget går min väg/min familjs väg,
förutom att jag har kommit in på skolan.
Om man ändå kunde trolla ärthjärnor till brukbara hjärnor, då hade det varit så mkt enklare!

Nu ska jag ut i mitt lilla hus och sova.
GOD natt alla kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0