Middag :)

Idag va det först skola, klassråd, bilologi och sedan häst & stallskötsel = helt okej!
Sen snabb lunch, in till stan, sen va där tils middan.
Tiden spenderades först med Kattis :)
Vi gick och åt glass på "Donken", det var gott!
Sen va hon tvungen att gå till bussen, så då blev jag själv i stora staden Östersund.
Jag som HATAR att gå själv på stan.
Men, eftersom Erika, Moa & Daniel var på körfältet, och gick till stan,
så var jag själv en hel timma!
Men jag gjorde ett syntest också, ngt som gick bra!
Så nu langade man ut 1710 spänn bara sådär, tänka sig...
Det är dyrt att få se!

Sen kom dom dära promenadsmänniskorna till stan, och jag var med dom,
det var trevligt :)

Tio i fem gick vi till Eastern, och där var Frida & Sofie,
efter en liten stund kom Felicia, Sabina var redan med oss,
hon kom runt tio över fyra kanske?!
Och 5 över 5 ngn gång kom Sara och Carro!
Det var trevligt att käka med Felicia och några i klassen :)
*MysMys*

Katrine e här, och hon ska få hjälpa mig med min hopplösa "stegringsunge" till ettåring,
så kanske jag får lite pli på na! Haha..

Annars ska jag väl inte så mkt mer än att rida världens bästa Fox, och träna lite!
Kanske ngn vill komma hit? Då kan ni sms'a tkr jag =D

PussHejLeverpastej!

Kommentarer
Postat av: Erika

Promenadmänniskorna? xD

<3333333

2009-04-26 @ 12:45:59
URL: http://sxmissbrukare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0