Holiday in Norway!

Ja, jag har ju lov nu, och det är skönt!
Är hos pappa, så det är väldigt lugnt kan man säga.
Jag joggade en sväng med Storm igår, efter att jag ridit, ngt som gick mkt bra ! :)
Joggde i ca 38 minuter, haha...
Jag är inte frisk, och det kände jag, för jag blev värre igen idag.
Så, jag får väl åka en sväng på sjukhuset när jag kommer hem.

Det är roligt att rida en häst som "Sjefen" en gång ibland, för man får igen så mkt mer av en som inte kan, men vill lära sig, än sånna som kan och är less!
Vi kan flytta i hörn, & fram/bakdelsvändningar, åt båda hållen!
Men skänkelvikningar är jobbigt, det tkr han är svårt!
Likaså volter, åt höger, där e han väldigt stel.
Men, han försöker, och ibland blir det riktigt fina volter, och det är det man får leva vidare på, och fortsätta bygga, på det possitiva!
För han vill så gärna lära!
Det känns lite roligt att sitta på en häst som är värd så mkt pengar, och är en av norges bästa i kaldblodstravet, hihi ^^,

I morgon ska jag åka och ge honom en liten massage, för bestefar ville det!

Nu ska jag ner och titta på Get Smart med pappa & Gunn!

Ni får ursäkta att jag ligger på latsidan med bloggandet, men så kan det gå ibland!

Harebäst!
( Jo förresten, jag har aggerat mördare idag, jag kanske hinner skriva lite om det senare idag, eller i morn. Annars kan ni ju fantisera fritt! Haha, yxa var mordvapnet, och jag psykiskt sjuk! )

Kommentarer
Postat av: Anki

Mördare - hallå, det lät INTE bra!!!

Vad sysslar du med där borta i Norge egentligen......

2009-04-16 @ 12:22:56
Postat av: Erika

Men det är inte bara jag & Zabeena som lyckas, det är juh mamma också ;) & hon har faktiskt ramlat av han fler gånger ^^,

<33333333

2009-04-16 @ 22:20:21
URL: http://sxmissbrukare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0