Arbetsmiljö

Tkr jag inte är jätteroligt precis, men nödvändigt, om jag vill ha betyg, så är det bara att göra!
Jag ska ju då göra en sån där undersökning av "arbetsplats", men jag fuskar lite, ehe!
Det gör jag alltid.
Men jag har frågat honom, och jag skulle få göra det satt!
Jag ska köra undersökningen "med min mamma" och hennes enskilda företag!
Jag har kommit en bit på väg, men jag har verkligen INTE lust att göra det nu!
Jag ska ha gjort det i ungefär en och en halvtimme, men har inte gjort ett skit på det!
Det är verkligen inget jag känner för att göra!
Jag vill skicka ett litet, nästan otrevligt mail till några personer!
Inte otrevligt, otrevligt liksom, men ja, det går LITE för trögt, jag vill gärna komma in på skolan!
Jag hittade förresten papperet med mailadressen till skolan, och vad vi skulle skicka!
Så jag tror att jag kommer skicka ut ett mail i helgen, så har dom ngt att göra på måndag, för nu är mitt tålamod verkligenbotten!
Jag har INGET kvar, och är så otroligt less!!!!!!
Det är inte ngt som är roligt för tillfället!
OCH FOX HAR SLITIT AV SIG EN SKO!!!
APSKAFT
!
En av de få saker som får mig på RIKTIGT bra humör, och får mig att glömma både tid och rum, går å gör sådär! hehe.
Ingen är som Fox, han är mkt speciell!
Alla skulle fått träffa honom några gånger i sitt liv, och suttit på honom, det är en upplevelse man inte glömmer!
Han ger så oerhört mkt!
Lillbubbelubben! MIn pussgurka!
Det har hänt SÅÅ mkt med oss!
Jag tkr det kommer bli jobbigt att lämna honom kvar här när jag flyttar neråt i Sverige, men ibland måste man ta sånna beslut.
Samma sak med Lenda, när jag beslutade att hon skulle tas bort, och flytta till hästhimlen!
Det var ngt av det värsta jag har varit med om på LÄNGE LÄNGE! Men, det var nödvändigt, och jag tror att jag gjorde det bästa, för hon var redo, och det visade hon!
Man kan inte annat än att tacka alla dessa underbara hästar i min vardag, och mitt liv, de ljuser upp min framtid!


Jag älskar dig gumman <333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0